Brug af Cookies
Denne hjemmeside anvender cookies til statistik og indstillinger. Ved at bruge hjemmesiden accepterer du dette. Klik og læs mere.
OK

Salgs- og leveringsbetingelser

Generelle oplysninger

Art’O Deco

Fuglevænget 1. Tranum

9460 Brovst

Danmark

CVR: 30320034

 

Mail: info@artodeco.dk

Telefon: +45 98 251 251

Mobil: 

Mette Kronborg Jensen (sms):6167 3123

Kent Lykke Jensen:2396 3123

                                                  

Betaling

Vi modtager betaling med Dankort / Visa-Dankort, Mastercard, Visa, Visa-Electron, Maestro, Mastercard-Debet, samt Paypal og eDankort (bankoverførsel). Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes fra os.

Der tages ikke gebyr ved betaling på vores webshop: www.artodeco.dk

Vi krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det er altså kun PBS, der kan læse dine kort informationer og der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Ved bestilling fra lande uden for EU fratrækkes 20% moms.

Levering

Hvis du køber for over kr. 600,- fremsendes varen fragtfrit (i Danmark) til det pakkeudleverings sted, der ligger nærmest din adresse (med mindre, du ønsker pakken sendt til et andet sted)

Ved køb under kr. 600,- koster fragt i danmark 50,- kr.

Forsendelse til norden koster som udgangspunkt 299.- Kr.

Varerne sendes så vidt muligt senest dagen efter de bestilles. Du modtager en besked så snart din pakke er fremme på dit lokale udleveringssted. Det er meget vigtigt at du selv er opmærksom på, at pakken kommer frem til dig og at du holder øje med mailen hvori dine personlige koder er anført.

Er din ordre ikke modtaget senest 5 hverdage fra din bestilling hos os, bedes du straks kontakte os.

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os på artodeco.dk

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din bestilte vare.

Du skal inden 14 dage fra modtagelsen give os besked om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at sende varen retur til os og kontakte os enten telefonisk på 98 251 251 eller ved at skrive en mail til info@artodeco.dk. 

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Du skal vedlægge en meddelelse i pakken, så vi kan se hvor pakken kommer fra samt, hvad du ønsker i forbindelse med din returnering (bytte eller pengene tilbage).

Ønsker du at bytte, sender vi den nye vare fragtfrit.

Du må påregne længere ekspeditionstid, hvis ikke der følger information med din pakke.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter du har modtaget den. Du skal meddele os via e-mail: info@artodeco.dk om din returnering, påført med dit ordrenummer. Du skal selv afholde udgifterne i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

HUSK: Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens indlevering til den er os i hænde. Vi anbefaler derfor at du sender den forsikret med Track&Trace nummer, samt med omdeling direkte til os. Vi modtager ikke pakker sendt pr efterkrav !!!

Hvis der har fulgt en gave/ekstravare med i din ordre, dette gælder dog ikke de økologiske bolcher som vi vedlægger, skal denne ligeledes returneres sammen med din returnering. Hvis du ikke sender det med, vil du blive faktureret for det beløb som gaven/ekstravaren har værdi for.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. Vær dog opmærksom på at vi ikke refunderer den udgift du har haft til porto/forsendelse. 

Du modtager en mail fra os, når vi modtager din returpakke. 

Når vi modtager en returpakke tjekker vi varen og såfremt, der ikke er sket en værdiforringelse refunderer vi pengene indenfor 7 hverdage efter modtagelsen.

I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling på det Dankort, som du benyttede ved betalingen. Har du betalt med MobilePay, skal vi bruge dit kontonummer til overførslen.

OBS: Betaler du med Mastercard kan og vil din bank beholde pengene op til 30 dage efter vores tilbagebetalig.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Art’O Deco, Fuglevænget 1. Tranum, 9460 Brovst

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse.

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller en note med info om Faktura nummer samt ønske med returneringen.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Købelovens mangelregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler hos os i artodeco.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Varen sendes til:

Art’O Deco, Fuglevænget 1. Tranum. 9460 Brovst

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Gavekøb.

Køber du en vare som skal bruges som gave fra vores webshop, og den skal returneres jvf gældende returneringsregler, SKAL ordresedlen fra købet vedlægges returforsendelsen.
Omkostninger for returneringen sker på egen regning.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os på artodeco.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn

Adresse

Telefonnummer (helst mobil)

E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos artodeco.dk, og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til artodeco.dk, videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos artodeco.dk, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i  forbindelse hermed rettes til os i Art’O Deco via e-mail info@artodeco.dk 

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Art’O Deco. 

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerombudsmanden, Carl Jacobsensvej 35, 2500 Valby

Har du yderlige spørgsmål så kontakt os gerne.